Allen&Heath dLive na evropském turné Ane Brun

Švédská rentálka Parashoot zvolila pro FOH a monitoring během evropského turné zpěvačky Ane Brun nový digitální mixážní systém dLive, na seznamu byl také koncert v pražském klubu Palác Akropolis.

Výrazná osobnost alternativní scény se už více než dekádu drží na výsluní prodejních žebříčků, sbírá skvělé kritiky a má za sebou spolupráci třeba s Peterem Gabrielem či Koop. Severská scéna si rozhodně nemůže stěžovat na nedostatek výrazných interpretů, zpěvačka původem z Norska, žijící poslední roky ve Švédsku, patří od začátku tisíciletí mezi nejvýraznější umělce tamní hudební scény. Za výtečné desky sbírá platinová ocenění a úspěšně se jí daří bořit žánrová omezení a hranice.komu podbízet a úspěch jí dal možnost umělecké svobody. 2. dubna to přijede připomenout do Paláce Akropolis i českým fanouškům, kterým přiveze aktuální desku When I’m Free.

„Na základě předchozích pětiletých zkušeností a nepřetržitého používání systému iLive na posledních dvou turné Ane Brun, které čítali přes 200 koncertů, mluvíme o skutečné symbióze v rámci práce s mixem. Načasování samotného uvedení na trh bylo pro nás optimální a instantně jsme se rozhodli přidat systém dLive do rideru Ane Brun. Allen&Heath vyrábí a vyvíjí jedny z nejlepších předzesilovačů a integrovaných efektových jednotek v oboru a společně s vyšším počtem sběrnic a efektových slotů došlo k jasnému ustálení preferencí.“ Tvrdí Oscar Oscar Söderlund, majitel a zvukař firmy Parashoot.

 

Poslední album When I'm Free od Ane Brun a související turné využívá především bicí smyčky (loopy) a elektronické nástroje. Setup obsahuje 11 stereo In Ear monitorů, 4 Mono Aux cesty, analogový delay, 1 wedge výstup, 14 efektů, 57 vstupů, 12 DCA sběrnic, 2 stereo sběrnice, 2 mono sběrnice, 2 stereo matice a 2 mono matice.

„Latence systému je neobvykle nízká a ovládací rozhraní reaguje velice rychle. Lze to krásně ukázat na situaci, kdy chcete svižně přepnout stereo kanál do mono režimu a nechcete přitom přijít o zvuk, pult je navíc velice kompaktní navzdory počtu 3 x 12 faderů. Funkce pro nahrávání a přehrávání audio stop pomocí USB portu umožňuje nahrávání jednotlivých vstupů nebo sběrnic, A/B testování předzesilovačů a externího vybavení společně s přesnou konfigurací reverbů a delayů na hlavním vokálu, funkce copy/paste/reset v rámci „bank view“ a „direct view“ je opravdu skvělá. Téměř každý den se usmívám během jejího používání, je to velice chytré řešení.“ Dodává Söderlund.    

 

Záznam celého koncertu je realizován pomocí Dante karty, která je vložená do pultu. MADI karta, která je zasunuta v MixRacku slouží pro připojení vysílacího štábu.

Turné Ane Brun mělo svou zastávku 2.4. 2016 v legendárním žižkovském klubu Akropolis, kde bylo pro potřeby Ane Brun a jejího týmu zapůjčena konzole S5000 s MixRackem DM48 z pražské pobočky PRODANCE. Severská skladatelka a písničkářka spolu s doprovodnou kapelou Ton Bruket oslnila dokonalým hlasem a skvělými aranžemi posluchače v takřka naplněném klubu. Publikum jí po každé písni odměnilo mohutným aplausem a nezapomenutelnou atmosférou.

Tomáš Haberland, PRODANCE