Marantz Professional UMPIRE

Kód: 316095
1 649 Kč / ks 1 362,81 Kč bez DPH
Skladem (>20 ks)
Můžeme doručit do:
11.7.2022
USB desktop mikrofon

Detailní informace

Detailní popis produktu

Marantz Professional - Umpire

Marantz Umpire je stolní kondenzátorový mikrofon s integrovaným USB rozhraním, který je ideální pro podcasty, YouTubery, gaming a další činnosti, u kterých oceníte jednoduše konfigurovatelný mikrofon pro přenos zvuku do vašeho počítače.
Umpire rozšiřuje stávající řadu záznamových a streamovacích zařízení z katalogu Marantz Professional a je vybaven stejným mikrofonem jako oblíbený all-in-one streamovací systém Marantz Professional Turret.

Vlastnosti: • Integrované USB rozhraní (48kHz/16-bit )
• Pop Filter and 10dB pad
• Shock mount
• Odolné kovové šasi a solidní základna
• Podporované operační sytémy: Windows 7 a vyšší, macOS 10.10 a vyšší

Doplňkové parametry

Kategorie: Zvuková rozhraní
Záruka: 24
Hmotnost: 0.4 kg

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

marantz_profil_prodance_1
Marantz je společnost založená v USA a je jedním z předních výrobců profesionálních a highendových audio produktů. První produkt Marantz vyrobil Saul B. Marantz u sebe doma v Kew Gardens v New Yorku. V 70. letech měla firma výrazný vliv na rozvoj hi-fi audia.V průběhu 80. let, kdy firmu vlastnil Philips, půkopník technologie kompaktních disků, Marantz vyrobil několik velmi uznávaných CD přehrávačů, i když celkový úspěch firmy nebyl tak velký, jako ve druhé polovině 70. let.

Počátkem 90. let Marantz soustředil pozornost na highendové komponenty. Od firmy Philips potom v roce 2001 získal značku Marantz Japan, a to včetně zámořských dceřiných prodejních společností.

2002 - Marantz Japan a Denon se spojily do D&M Holdings, do které později přibyly další highendové značky jako Boston Acoustics.

2008 - Philips prodává zbývající podíl v D&M Holdings, čímž končí 28 let trvající vazba mezi firmami Philips a Marantz.

2014 - Firmu Marantz Professional získává společnost inMusicBrands.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení