Marantz Professional Audio Scope SB-C2

Kód: 316066
Akce
3 048,99 Kč / ks 2 519,83 Kč bez DPH
Skladem (7 ks)
Můžeme doručit do:
22.4.2024
mikrofon pro DSLR kamery, stereo, low cut filter, RFI stínění

Detailní informace

Detailní popis produktu

Audio Scope SB-C2

Audio Scope SB-C2 byl navržen speciálně pro nahrazení integrovaných mikrofonů ve spotřebitelských DSLR kamerách. Audio Scope SB-C je stereo mikrofon vybavení přepínačem low-cut pro odstínění hluku větru, přepínač útlmu pro použití v hlasitých prostředích a RFI ochranou proti rušení ze signálu mobilních telefonů. Mikrofon lze snadno namontovat na kameru pomocí standardního "hot shoe" úchytu.


Klíčové vlastnosti
• X-Y stereo konfigurace
• Vestavěný 0dB a -10dB přepínač pro natáčení v různých podmínkách
• Vestavěný low cut filtr pro odstranění ruchů na nízkých frekvencích
• RFI stínění
• Indikátor nízkého stavu baterie
• Standardní hot shoe connector
• Výstupní kabel s 3,5mm TRS mini stereo konektorem

Doplňkové parametry

Kategorie: Směrové, DSLR mikrofony
Záruka: 24
Hmotnost: 0.2 kg
citlivost: -69
frekvenční rozsah: 50 - 18 000
impedance: 200
směrová charakteristika: X/Y stereo
typ snímače: Back electret condenser

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

marantz_profil_prodance_1
Marantz je společnost založená v USA a je jedním z předních výrobců profesionálních a highendových audio produktů. První produkt Marantz vyrobil Saul B. Marantz u sebe doma v Kew Gardens v New Yorku. V 70. letech měla firma výrazný vliv na rozvoj hi-fi audia.V průběhu 80. let, kdy firmu vlastnil Philips, půkopník technologie kompaktních disků, Marantz vyrobil několik velmi uznávaných CD přehrávačů, i když celkový úspěch firmy nebyl tak velký, jako ve druhé polovině 70. let.

Počátkem 90. let Marantz soustředil pozornost na highendové komponenty. Od firmy Philips potom v roce 2001 získal značku Marantz Japan, a to včetně zámořských dceřiných prodejních společností.

2002 - Marantz Japan a Denon se spojily do D&M Holdings, do které později přibyly další highendové značky jako Boston Acoustics.

2008 - Philips prodává zbývající podíl v D&M Holdings, čímž končí 28 let trvající vazba mezi firmami Philips a Marantz.

2014 - Firmu Marantz Professional získává společnost inMusicBrands.