Manfrotto MS0490A

Kód: 611787
Značka: Manfrotto
2 348,01 Kč / ks 1 940,50 Kč bez DPH
Není skladem
maximální výška je 195 cm, nosnost 1,5 kg, minimální délka 49 cm, šroub pro uchycení 1/4", 3/8" a spigot 5/8", polohovatelná noha

Detailní informace

Detailní popis produktu

MS0490A

Manfrotto stativ MS0490A jeho maximální výška je 195 cm a nosnost 1,5 kg. Předností stativu MS0490A je možnost vysunout střední část stativu a použít jí jako v jiném uchycení (boom stand), navíc stativ je konstruován s polohovatelnou nohou díky tomu může stát i v nerovném terénu. Díky vysouvacím reverzním nohám, lze stativ sbalit do velikosti 49 cm.

Vlastnosti:
• 5 sekcí, polohovatelá noha • šroub pro uchycení 1/4", 3/8" a spigot 5/8"
• max. výška stativu: 195 cm
• sbalená výška stativu: 49 cm
• max průměr nohou: 100 cm
• materiál: hliník
• nosnost: 1,5 kg
• váha: 1 kg

Doplňkové parametry

Kategorie: Lehké stavity Baby
Záruka: 24

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

manfrotto_profil_prodance_1

Na konci 60. let byl Lino Manfrotto fotoreportérem pro Il Gazzettino a Il Giornale di Vecenza v Bassano del Grappa. Pracoval rovněž v oblasti průmyslové a reklamní fotografie. Studiové vybavení bylo v té době těžké, neohrabané a práci profesionálům moc neulehčovalo. Na trhu byla řada studiových blesků a světel, ale s příslušenstvím jako jsou stojany, ramena a svorky to bylo těžké.

Lino Manfrotto se tedy se svým spolupracovníkem pustil do výroby lehkého a pevného stojanu na světla, který měl konečně dostatečnou výšku. V prvních letech jich vyrobil jen několik pro své přátele fotografy. Později se rozhodl je nabízet na mezinárodní úrovni a první významnější objednávka přišla od švýcarského distributora.

První stojany, ramena a teleskopické tyče Manfrotto se vyráběly v garáži.

Současný nástup digitální technologie výrazně změnil foto a video průmysl a vytváří milióny nových fotonadšenců. Manfrotto tento trend očekávalo a nyní na základě svých zkušeností přichází s novými řešeními pro foto a video.

V roce 2010 Manfrotto prošlo evoluční expanzí od profesionálů a amatérů k nové populaci fotografických nadšenců používajících smartphony a kompaktní aparáty, pro které jsou fotografie a videa klíčovým oběživem v rostoucí platformě sociálních sítí. S pomocí vyhlášené reklamní agentury se značka posunula od svého těžiště „Proven Professional“ k inspirativnímu příslibu „Imagine More“. Manfrotto tak nastoupilo cestu k tomu stát se Power Brand.

„Manfrotto Imagine More“ vyjadřuje poslání sloužit kreativní obrazové komunitě k plnějšímu vyjádření a vystižení tvořivého ducha bez ohledu na úroveň technické způsobilosti. Toto poslání přivádí firmu k novým produktům, jako jsou LED světla, fotografické příslušenství pro iPhone ( R ), nová řešení pro video, nové brašny a další příslušenství, které bude sloužit mnoha dalším nadšencům i profesionálům po celém světě – ať už jsou jejich technické schopnosti, vybavení a cíle jakékoli.