Manfrotto 298B

Kód: 611474
Značka: Manfrotto
6 752,01 Kč / ks 5 580,17 Kč bez DPH
Není skladem
studiový stativ, typ Roller, ocelovo-hliníkový kompozit, 3 sekce, max. výška 300 cm, max. 15 kg, hmotnost 6 kg, patice 14

Detailní informace

Detailní popis produktu

ALU-STUDIO STAND, pr.zákl. 100cm, slož.výška 125cm, min./max. výška 129/300cm, hmotnost 6kg, zatížení 15kg

Doplňkové parametry

Kategorie: Světelné stativy
Záruka: 24
Hmotnost: 7.87 kg
barva: černá/stříbrná
hmotnost: 7,87
hmotnost brutto: 8,75
materiál: ocel/hliník
maximální výška: 300
maximální zatížení: 15,0
maximální zatížení při náklonu 6°: 5 kg@300 cm
minimální výška: 129
patice: Typ 14
průměr základny: 100
složená výška: 125

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

manfrotto_profil_prodance_1

Na konci 60. let byl Lino Manfrotto fotoreportérem pro Il Gazzettino a Il Giornale di Vecenza v Bassano del Grappa. Pracoval rovněž v oblasti průmyslové a reklamní fotografie. Studiové vybavení bylo v té době těžké, neohrabané a práci profesionálům moc neulehčovalo. Na trhu byla řada studiových blesků a světel, ale s příslušenstvím jako jsou stojany, ramena a svorky to bylo těžké.

Lino Manfrotto se tedy se svým spolupracovníkem pustil do výroby lehkého a pevného stojanu na světla, který měl konečně dostatečnou výšku. V prvních letech jich vyrobil jen několik pro své přátele fotografy. Později se rozhodl je nabízet na mezinárodní úrovni a první významnější objednávka přišla od švýcarského distributora.

První stojany, ramena a teleskopické tyče Manfrotto se vyráběly v garáži.

Současný nástup digitální technologie výrazně změnil foto a video průmysl a vytváří milióny nových fotonadšenců. Manfrotto tento trend očekávalo a nyní na základě svých zkušeností přichází s novými řešeními pro foto a video.

V roce 2010 Manfrotto prošlo evoluční expanzí od profesionálů a amatérů k nové populaci fotografických nadšenců používajících smartphony a kompaktní aparáty, pro které jsou fotografie a videa klíčovým oběživem v rostoucí platformě sociálních sítí. S pomocí vyhlášené reklamní agentury se značka posunula od svého těžiště „Proven Professional“ k inspirativnímu příslibu „Imagine More“. Manfrotto tak nastoupilo cestu k tomu stát se Power Brand.

„Manfrotto Imagine More“ vyjadřuje poslání sloužit kreativní obrazové komunitě k plnějšímu vyjádření a vystižení tvořivého ducha bez ohledu na úroveň technické způsobilosti. Toto poslání přivádí firmu k novým produktům, jako jsou LED světla, fotografické příslušenství pro iPhone ( R ), nová řešení pro video, nové brašny a další příslušenství, které bude sloužit mnoha dalším nadšencům i profesionálům po celém světě – ať už jsou jejich technické schopnosti, vybavení a cíle jakékoli.