ADAM Audio ve studiu Milion+

firstphoto

ČESKÝ LABEL A HUDEBNÍ KOLEKTIV MILION+ ENTERTAINMENT SE STAL JEDNÍM Z PŘEDNÍCH VYDAVATELSTVÍ HIPHOPOVÝCH VYDAVATELSTVÍ V ČESKÉ REPUBLICE.

Label, který nyní podepsal smlouvu s vydavatelstvím Universal Music, se svými těžkými beaty a špičkovými videoklipy dělá vlny po celé zemi. Umělci a MCs tohoto kolektivu, mezi něž patří Decky, Koky, Kamil Hoffmann, Karlo, Hasan, Robin Zoot, Jickson, Nik Tendo a zakladatel Yzomandias, pracují v studiu Milion+, které je vybaveno studiovými monitory ADAM Audio a využívá sadu monitorů S3V se subwooferem Sub15.

Studio funguje jako tepající srdce kolektivu, které pomáhá realizovat nápady jednotlivých umělců tím, že zajišťuje, aby jejich beaty a zvuky byly co nejostřejší a nejprofesionálnější. V Milion+ přebírají odpovědnost za formování hudebního směřování labelu jak MCs, tak producenti.

"Většina námi podepsaných umělců pracuje na beatech, editaci nebo tvorbě aranžmá, mixu nebo dokonce kompletního instrumentálu," vysvětluje hlavní producent a DJ, Decky. "Práce ve studiu pro nás znamená naprostou týmovou spolupráci." Veškerá produkce a nahrávání probíhá na místě ve studiu Milion+, od sestavování instrumentálních částí, přes nahrávání vokálů až po postprodukci.

Tým teprve nedávno vylepšil své studio o monitoring ADAM Audio. "Potřebujeme čistotu a separaci vysokých frekvencí, protože čeština je plná nepříjemných sykavek, což má za následek velké množství nepříjemných frekvencí pro posluchače," vysvětluje Decky své požadavky na monitoring.

secondphoto

"DALŠÍ VĚC, KTEROU POTŘEBUJEME, JE VYSOKÝ VÝKON BEZ ZKRESLENÍ, PROTOŽE NAŠE POSLOUCHACÍ SESSIONS HOTOVÝCH SKLADEB JSOU HLASITÉ JAKO BLÁZEN!"

Společně s ADAM Audio pracuje tým hlavně v programech FLStudio a Cubase, přičemž k vytvoření svého jedinečného zvuku a zásadních beatů využívá několik individuálních synťáků. "Velkou roli při tvorbě úspěšného beatu hraje vyvážený mix-down, přičemž nezapomínáme, že hudba je fluidní a flexibilní, podobně jako vkus posluchačů," vysvětluje Decky. "Řekl bych, že za klíčový prvek úspěchu považuji motiv nebo cokoli, co přitahuje pozornost."