Ashly CLX-52

Kód: 329170
Značka: Ashly
7 214 Kč / ks 5 961,98 Kč bez DPH
Není skladem

Detailní informace

Detailní popis produktu

ASHLY CLX-52 • kompresor/limitér • insert (side-chain, ducking) • stereo/mono aplikace • symetrické vstupy/výstupy • XLR, TRS a Euroblock konektory • interní napájecí zdroj • rozměry 483x203x43,7 (mm) • hmotnost 3,63 kg

CLX-52 je dvoukanálový univerzální kompresor/limitér s citlivostí na špičky audio signálu a automatickou kontrolou zisku. CLX-52 využívá nekonečnou charakteristiku "soft-knee" a časování založené na parametru kompresoru "ratio". To v kombinaci s duálním časem "release", umožňuje zvýšit programovou hustotu, při zvýšení úrovně vstupního signálu. Výsledek je kontrola špiček s velmi nízkým šumem, přirozeným zvukem a skvělým podáním stereo obrazu bez běžného zůženého zvuku limitéru. Na čelním panelu nalezneme ovládací prvky vstupního zisku, prahové frekvence (threshold), kompresního poměru (ratio), času náběhu (attack), času uvolnění (release) a výstupní hlasitosti. Dalé přepínač in/out pro každý kanál, stereo mód a LED segmentové indikátory pro redukci zisku a vstupní/výstupní úroveň signálu. Pro připojení audio signálu jsou využity konektory XLR, TRS a Euroblock. Každý kanál má TRS insert pro využití jako side-chain nebo pro funkci "ducking" (ztišení signálu v přítomnosti např. mikrofonního řídícího signálu). Unikátní vlastností CLX-52 je dvojitý čas release. Když je u běžného kompresoru nastaven pomalý čas release, transienty jako jsou retnice (explosivní hlásky) mohou způsobit redukci zisku následované pomalým navrácením zisku do původní hodnoty. To způsobí, že akce limitéru mohou být velmi slyšitelné. Díky dvojí konstantě release se při rychlých transientech vždy použije rychlý čas uvolnění a pomalejší release po trvalejším přebuzení. CLX-52 je velmi univerzální a poslechově přirozený kompresor/limitér, díky širokému frekvenčnímu rozsahu, ultra nízkému zkreslení, a VCA s nízkým šumem. Lze jej využít jako ochranný prvek v profesionálním zvučení pro prevenci přebuzení audio systému nebo pro redukci dynamického rozsahu audio signálu a vytvoření hlasitějšího nebo plnějšího zvuku bez zvýšení hlasitosti špiček. Vhodný je pro profesionální audio aplikace, nahrávání a vysílání.

• Kompresor/Limitér s citlivostí na špičky signálu
• Kompresní poměr nastavitelný v rozsahu 2:1 - nekonečno:1
• Duální čas release
• 11-sementové LED indikátory redukce zisku, úrovně vstupu/výstupu
• Redukce zisku až 60dB
• Insert (side-chain, ducking)
• Stereo/mono aplikace
• Symetrické vstupy/výstupy
• XLR, TRS a Euroblock konektory
• Univerzální interní napájecí zdroj 100-240V, 50/60Hz
• Rozměry 483x203x43,7 (mm)
• Hmotnost 3,63 kg

Doplňkové parametry

Kategorie: Kompresory
Záruka: 24
Hmotnost: 3.6 kg
hmotnost brutto: 3,6

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

ashly_amps_prodance_profilKořeny firmy se sídlem v americkém Websteru sahají až počátkům Rock’n’rollu, krátkou dobu po slavném festivalu Woodstock. V současnosti však historie, se svým smyslem pro humor, přiřadila společnosti hlavní zákazníky z řad největších kostelů a vzdělávacích institucí.

ashly_prodance_historie_1

Vývoj posunul amerického výrobce od megalomanských venkovních festivalů až k majestátním církevním institucím a během této proměny průběžně vyvíjela audio instalace pro kina a divadla v celé zemi. Na úplném začátku se jednalo o odnož firmy Brighton sound, která měla na starosti PA systémy pro venkovní festivaly na počátku roku 1970. Jeden z hlavním partnerů Brighton Sound, Bill Thomson, pomáhal založit firmu Ashly v roce 1974.
ashly_prodance_historie_2

Mike Mosher of Macedon, pracující jako provozní ředitel kompletační linky pro obvodové desky obsluhuje stroj pro povrchovou montáž desek určených pro zesilovače Ashly, továrna ve Websteru, 2. Březen 2016, (foto: SHAWN DOWD/@sdowdphoto/STAFF PHOTOGRAPHER).

 ashly_prodance_historie_3

“Billy byl inženýr, který se velice hluboce zajímal o zvuk a současně v té době pracoval u rádia.” Vysvětluje president firmy Ashly, Mark Wentling. “V minulosti jsme se zabývali přemístěním PA systému ze skladu přímo na akci, nyní jsme čistokrevným výrobcem. Zesilovače vyrobíme, zabalíme a pošleme k zákazníkům.”

ashly_prodance_historie_4 

Firma Ashly vyrábí širokou škálu zesilovačů a velké množství dalšího profesionálního audio vybavení jako jsou procesory, kompresory, výhybky a dálkové ovladače. Průměrný posluchač nepozná rozdíl mezi vstupem a výstupem ale lidské ucho oklamat nejde – jedná se o prvotřídní zboží cílené na profesionály, které má využití v různých oblastech.

Obchodní záběr a aplikace se rozprostírají od konferenčních místostí až po soudní sály. Produkty Ashly však nalezneme i v nočních klubech, sportovních barech a hotelech.

“Každý se samozřejmě ptá na nezvyklé jméno naší firmy.” říká Wentling.

ashly_prodance_historie_5

“Existuje mnoho příběhů z počátku sedmdesátých let, kdy byla firma údajně pojmenovaná po něčí přítelkyni.” Vysvětluje Wentling, který se k společnosti připojil v roce 2008. “Tento příběh zaměstnává snad každého, ve skutečnosti se to však netýká žádného romantického příběhu, jméno bylo vybráno podle jednoho ze zakladatelů.” (Pochází ze jména Larry Ashley, jednoho z hlavních zakládajících členů a následně “zkomoleno” aby nedošlo ke konfliktu se jménem jiné společnosti.)

Krátce po té, co Thomson sestrojil svůj vlastní zesilovač a mixážní pulty se začali těšit ohromné popularitě, došlo ke zrození firmy Ashly. Thompson požádal své přátelé, jestli by se nepokusili odložit své zvukařské povinnosti a začít vyrábět zvukovou techniku. Výroba začala ve sklepě a garáži a z kapacitních důvodů se musela přesunout do Jay Street, krátce poté Fernwood Avenue a následně v roce 1995 na současnou adresu ve Websteru. ,

Rok 2008 byl pro společnost přelomový, Thompson odchází do důchodu a firma je prodána kanadské společnosti Jam Industries.

“Mnozí z nás jsou nebo byli hudebníci.” Říká Wentling, který pochází z Pittsfordu a sám hrál během střední školy a univerzity v kapele. “Lidé z Ashly mě znali z distribuce, dříve jsem žil v Kalifornii a pracoval pro výrobce kytar jako je Fender a Music Man, poté jsem se vrátil zpátky do Rochesteru v roce 2003.

ashly_prodance_historie_7

Ashly klientela nyní pochází z celého světa, téměř polovina vývozu směřuje mimo hranice Spojených států. Před raketovým růstem čínské ekonomiky podstatná část směřovala právě sem, nyní jsou však čísla spíše klesajícího charakteru.

Celý svět je jedna velká stage, a Ashly se stará o to, aby na ní byl zvuk ještě lepší.

ashly_prodance_historie_8

Počátkem 90. let, po desetiletích úspěchu v oblasti analogového zvuku pro živé produkce, firma Ashly zavčas rozpoznala, že nadcházející digitální revoluce se týká zásadnějších věcí, než standardizace nebo propracované algoritmy digitálních filtrů. Firma Ashly se soustředila na koncept SÍŤOVÉHO PROPOJENÍ A OVLÁDÁNÍ audiosystémů.
Inženýři v Ashly zkonstuovali zesilovače a signálové procesory propojitelné se zbytkem digitálního světa a tedy hladce integrovatelné do systémů v instalacích aniž by došlo ke ztrátě neutrality a přirozenosti zvuku. Právě tímto se odlišujeme.

ashly_prodance_historie_6
Ve věku „plug-and-play“ musí všechny komponenty spolupracovat a být okamžitě k dispozici z lokálního i globálního ovládacího pracoviště. Řídicí centrum je tvořeno ovládacím programem PROTEA ( TM ) SOFTWARE SUITE s jednoduchým a intuitivním prostředím. Naše zaujetí pro vývoj síťových audiosystémů snižuje uživatelům dlouhodobé provozní náklady. Systémoví integrátoři mohou dálkově diagnostikovat problém nebo upravit konfiguraci systému, čímž sníží náklady na servisní zásah.
Ať už se jedná o restauraci, univerzitu, studio, kostel, stadion, auditorium nebo učebnu, Ashly nabízí široký výběr profesionálních audio produktů, jejichž vlastnosti je možné přizpůsobit specifickým potřebám beze ztráty kvality zvuku.